לעבוד ב'בעצמי'

בעצמי הנו ארגון חברתי הפועל לשילוב וקידום של אוכלוסיות מעוטות-הזדמנויות בתעסוקה יציבה והוגנת. כארגון שתחום עיסוקו קידום תעסוקה, אנו מכירים בחשיבות הרבה של עבודה בסביבה נעימה, הוגנת ומאתגרת– עבור העובד ועבור הארגון. אנו משקיעים מחשבה ופעולות רבות בכדי לאפשר לעובדינו ליהנות מאווירה תומכת, במקום משותף לקידום עשייה חברתית, תוך ביטוי אישי ועידוד יוזמות.

בעצמי הנו ארגון לומד, השם דגש על הפיתוח האישי והמקצועי של עובדיו, הזוכים להכשרות רבות במסגרת תפקידם, וכן למפגשי צוות והעשרה משותפת.

בארגון כ-140 עובדים קבועים, כ-70 בנות שירות לאומי וכ-50 מתנדבים המתנדבים ברובם על בסיס קבוע. רובם הגדול של עובדי ועובדות הארגון הם עובדי "שטח" הפרושים בכל רחבי הארץ, ביניהם: רכזות ישוב, רכזות מחוז, מנהלות תכניות, מנחי ומנחות קבוצות ועוד. לארגון קיים מטה הנמצא בתל אביב, ובו צוות מטה מהודק, בו עובדים בתחומי כספים, מנהל, משאבי אנוש, פיתוח ידע ועוד.

ארגון 'בעצמי' הינו זוכה "אות מידות לאפקטיביות", כעמותה האפקטיבית ביותר לשנת 2017.

אנו מגייסים לאורך השנה עובדים למגוון משרות בארגון. אם אתם מתחברים לעשייה ולערכים שלנו, ועונים על דרישות המשרה המתפרסמת, נשמח להכיר!

משרות פתוחות

מנהל/ת תוכנית "תעסו-קו" לליווי וייעוץ טלפוני תעסוקתי

פרטי המשרה

'תעסו-קו' הינה תכנית ייחודית, במסגרתה ניתן ליווי וייעוץ טלפוני על ידי מתנדבים, להשתלבות בעבודה ולפיתוח קריירה לפונים ממגוון אוכלוסיות ברחבי הארץ.

תיאור התפקיד:
התפקיד כולל אחריות מקיפה לפעילות השוטפת של קו טלפוני והובלתו:

  • ניהול שוטף של הפעילות בקו – ניהול צוות, תקציב ועמידה ביעדי ביצוע
  • איתור, גיוס, מיון והכשרה וניהול מתנדבים
  • אחריות על מערך הכשרות והדרכות קבוע של צוות הקו המתנדב.
  • אחריות להרחבת פעילות הקו, כולל הובלת הרחבה ופיתוח הפעילות המקצועית
  • פיתוח שותפויות ברמה הארצית מול ארגונים ציבוריים, עסקיים, פילנתרופיים וחברתיים

דרישות:

  • ניסיון בעבודה ניהולית – חובה
  • ניסיון בניהול ובהדרכה של צוותים – חובה
  • ניסיון בניהול תהליכי מדידה והערכה – חובה
  • ניסיון בעבודה בתוכניות חברתיות
  • יכולת מוכחת של עבודה עצמאית ועבודה בצוות
  • ניסיון בעבודה עם שותפים ובריבוי ממשקים
  • ניסיון וידע בניהול מתנדבים
  • ידע והכרות עם תחום קידום התעסוקה
  • תואר ראשון רלוונטי (מדעי החברה)  – חובה

מסגרת התפקיד:

  • היקף המשרה: 100%
  • נדרשת עבודה ב 1-2 ערבים בשבוע
  • מקום עבודה: תל אביב
  • תחילת עבודה: מיידי

להגשת מועמדות ניתן להקיש על הלינק הבא:

http://www.tfaforms.com/359754?tfa_1=01350&tfa_16=BEH

---------------

מנהל/ת משאבי אנוש

פרטי המשרה

תיאור התפקיד:

  • ניהול כלל פעילות משאבי האנוש בארגון 
  • יזום, הובלה וביצוע תהליכים בתחום הפרט, הרווחה, שכר, דיני עבודה וגיוס
  • אחריות על פיתוח עובדים ומנהלים
  • בנייה ומימוש תכניות עבודה

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמאית רלוונטית- חובה
  • ניסיון כמנהל/ת משאבי אנוש – חובה
  • יכולת ביצוע ביעילות וברמה גבוהה
  • יחסי אנוש מעולים, ויכולת עבודה בשותפויות
  • יכולת לרתום ולהניע תהליכים
  • יכולת קבלת החלטות והוצאתן אל הפועל

משרה מלאה באזור תל אביב. כפיפות למנכ"ל הארגון. להגשת מועמדות למשרה יש להגיש קו"ח בלינק הבא:

http://www.tfaforms.com/359754?tfa_1=01319&tfa_16=BEA

---------------

רכז/ת שירותים לקידום תעסוקה

פרטי המשרה

דרוש/ה רכז/ת מקצועי/ת בתחום חדשני ומתפתח של שירותים לקידום תעסוקה ומכירתם.

התפקיד כולל ריכוז ופיתוח מקצועי ותפעול לוגיסטי של שירותים לקידום תעסוקה הניתנים על ידי צוותים מטעם הארגון ברחבי הארץ, תוך התאמה מקסימלית לצרכי הלקוחות – גופים ציבוריים ועסקיים – רשויות, עמותות, ארגונים וחברות.

תיאור התפקיד:

  • ריכוז מקצועי של עבודת המנחים מול מקבל/י השירות, כולל: קריאת מערכים, הפעלת השירותים, מתן מענה לסוגיות מקצועיות, למידה והפקת לקחים.
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של עבודת המנחים, כולל: מעקב ביצוע פעילות ודיווחי מנחים, הזנת דו"חות במערכת CRM והפקתם ועוד.
  • פיתוח והתאמת שירותים עבור קהלי יעד מגוונים, כולל: כתיבת מערכים, פיתוח מענים חדשים, התאמה וטיוב של מענים קיימים ועוד.
  • דיווח שוטף למנהלת התחום לטובת קידום התחום ופתרון בעיות.
  • העברת סדנאות והרצאות בהיקפים קטנים.
  • ייצוג הארגון בפני מקבלי השירותים והשותפים השונים.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון רלוונטי (מדעי החברה/ חינוך/ עבודה סוציאלית) – חובה
  • ניסיון בתפקיד המשלב תוכן ואדמיניסטרציה – חובה
  • ניסיון בהנחיית קבוצות – חובה
  • ניסיון  בתחום קידום התעסוקה / משאבי אנוש – יתרון משמעותי
  • כושר ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה וייצוגיות.
  • יכולת מצוינת לעבודה בסביבה ממוחשבת.

 

היקף משרה: 50%, פניות מלאה נדרשת בימי ב' , ימי ה' לסירוגין (יש גמישות בשאר הימים)

העבודה במשרדי הארגון בתל-אביב. עם זאת, התפקיד כרוך בנסיעות לפרקים ברחבי הארץ.

תחילת עבודה: מיידית

יש לשלוח קורות חיים לדוא"ל shirly.day@be-atzmi.org.il בציון מספר משרה: 116

---------------

רכז/ת תעסוקה קהילתי/ת

פרטי המשרה

דרוש/ה רכז/ת תעסוקה קהילתי להקמה והפעלה של תשתית קהילתית בנושא תעסוקה בשכונת יוספטל בפתח תקווה, במסגרת פרויקט "עיר בשינוי". מטרת התפקיד היא בניית תשתית מקצועית לתחום התעסוקה בשכונה לטובת שיפור המצב התעסוקתי של תושבי השכונה. התפקיד כולל הגדרת תוכנית התערבות מותאמת, עבודה בשיתוף פעולה עם גורמים שונים, העמדת נושא התעסוקה על סדר היום הציבורי בשכונה, תכלול ותיאום של מענים תעסוקתיים קיימים, זיהוי צרכים ופיתוח מענים חדשים וליווי ומעקב של משתתפים.

הגדרת התפקיד:

  • אחריות על תחום התעסוקה בשכונת יוספטל ועל קידום מטרות התכנית.
  • ביצוע תהליכי תכנון, הערכה ומדידה מתמשכים של תחום התעסוקה בשכונה.
  • עבודה בשת"פ עם צוות "עיר בשינוי" בשכונה, תיאום וחיבור בין הגורמים השונים הפועלים בשכונה ויצירת שיתופי פעולה חדשים.
  • איתור, גיוס, ליווי משתתפים, כולל ביצוע מעקב אחרי ביצוע תוכניות ההתערבות האישיות.
  • הפעלת מענים שונים בתחום התעסוקה, לרבות: סדנאות קבוצתיות, מיצוי זכויות, הקמת מאגר משרות ועוד.
  • עבודה קהילתית לשינוי עמדות בנושא תעסוקה בשכונה.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים וקידום יוזמות באופן עצמאי
  • ניסיון בניהול שותפויות מגוונות ו/או בעבודה קהילתית
  • ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות  
  • יכולות אבחון והתאמת מענים
  • יכולת טובה לליווי פרטני של משתתפים
  • תואר ראשון במדעי החברה
  • ידע וניסיון בתוכניות לקידום תעסוקה – יתרון

היקף משרה: 100%
מקום העבודה : פתח תקווה (תידרש הגעה אחת לשבוע למשרדי ארגון "בעצמי" בתל אביב)
תחילת עבודה: מיידית.

להגשת מועמדות למשרה יש להגיש קו"ח בלינק הבא:: yaara.esh@be-atzmi.org.il בציון מספר משרה: 126.

---------------

רכזת תעסוקה לתכנית אשת חיל במרכז "הזדמנות בתעסוקה" אשדוד

פרטי המשרה

ליווי תהליך אישי וקבוצתי של משתתפות עולות מצרפת, לקראת שילובן בעולם העבודה במרכז "הזדמנות בתעסוקה" של משרד הרווחה ועריית אשדוד, בשיתוף ג'וינט ישראל תב"ת לקידום לקוחות הרווחה והשתלבותם בעולם התעסוקה ובשיתוף – עם ארגון"בעצמי" .

הגדרת התפקיד:

התפקיד כולל:

  • גיוס משתתפות לתכנית
  • ליווי פרטני וקבוצתי תוך שילובן של משתתפות התכנית במעגל התעסוקה
  • סיוע במציאת משרות המתאימות לכישוריהן של משתתפות התכנית.
  • באחריות הרכז/ת ליצור קשרים קהילתיים ואזוריים, במטרה לסייע ולהכשיר את המשתתפות
  • הנמצאות בתת תעסוקה או באבטלה מתמשכת.

דרישות התפקיד:

  •  דובר/ת עברית וצרפתית ברמה גבוהה.
  • תואר ראשון עדיפות לעבודה סוציאלית, חינוך, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, מדעי החברה, מדעי הרוח.
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בחמש השנים האחרונות בעבודה בתחום קהילתי ו\או תעסוקתי.
  • יכולת יצירה והובלה של תהליכים פרטניים, קשרים בינאישיים וקבוצתיים.
  • ניסיון בעבודת צוות ובעבודה עם שותפים, בגישה רגישת תרבות.
  • עבודה לפי תוכנית עבודה , יעדים ומטרות הניתנים למדידה.
  • יכולת להתנייד (עדיפות לרכב) ו/או נכונות לנסוע בתחבורה ציבורית
  • עבודה בשעות גמישות (לפחות 1 אחה"צ בשבוע). יום שלישי יום עבודה חובה. –
  • שליטה ביישומי מחשב ויכולת איסוף נתונים, כתיבה ותיעוד תהליכים.
  • עדיפות לתושב/ת האזור.

50% משרה, תחילת עבודה: אוקטובר 2017
קורות חיים בציון שם משרה יש לשלוח למייל: gitana.pol@be-atzmi.org.il
העסקה באמצעות ארגון "בעצמי".

---------------

נא לשלוח קורות חיים, בציון התפקיד ומספר משרה (כשיש) ל: cv@be-atzmi.org.il.

במידה ובמודעה ספציפית מצוינת כתובת אחרת למשלוח, יש לשלוח אליה.