לעבוד ב'בעצמי'

בעצמי הנו ארגון חברתי הפועל לשילוב וקידום של אוכלוסיות מעוטות-הזדמנויות בתעסוקה יציבה והוגנת. כארגון שתחום עיסוקו קידום תעסוקה, אנו מכירים בחשיבות הרבה של עבודה בסביבה נעימה, הוגנת ומאתגרת– עבור העובד ועבור הארגון. אנו משקיעים מחשבה ופעולות רבות בכדי לאפשר לעובדינו ליהנות מאווירה תומכת, במקום משותף לקידום עשייה חברתית, תוך ביטוי אישי ועידוד יוזמות.

בעצמי הנו ארגון לומד, השם דגש על הפיתוח האישי והמקצועי של עובדיו, הזוכים להכשרות רבות במסגרת תפקידם, וכן למפגשי צוות והעשרה משותפת.

בארגון כ-140 עובדים קבועים, כ-70 בנות שירות לאומי וכ-50 מתנדבים המתנדבים ברובם על בסיס קבוע. רובם הגדול של עובדי ועובדות הארגון הם עובדי “שטח” הפרושים בכל רחבי הארץ, ביניהם: רכזות ישוב, רכזות מחוז, מנהלות תכניות, מנחי ומנחות קבוצות ועוד. לארגון קיים מטה הנמצא בתל אביב, ובו צוות מטה מהודק, בו עובדים בתחומי כספים, מנהל, משאבי אנוש, פיתוח ידע ועוד.

אנו מגייסים לאורך השנה עובדים למגוון משרות בארגון. אם אתם מתחברים לעשייה ולערכים שלנו, ועונים על דרישות המשרה המתפרסמת, נשמח להכיר!

משרות פתוחות

רפרנט/ית שכר ונוכחות

מספר משרה - 124

פרטי המשרה

הגדרת תפקיד:

מתן שירות ומענה שוטף למנהלים ועובדים לביטוי תנאי העסקה ושכר בכלים של מערכת נוכחות וחשבות שכר.

תיאור התפקיד:
• תפעול שוטף של מערכת נוכחות- קליטת עובד, הגדרת משימות, יומן חגים, עדכונים שוטפים  ותמורות ברמת עובד (חל”ד, חל”ת, שינויי אחוזי משרה ועוד) עד שלבי סיום העסקה.
• בקרה ומעקב אחר כלי דיווח נוכחות ועדכוני שכר שוטפים.
• ריכוז הקשר עם חשבת שכר (אאוטסורס) ועזרה בעריכת שכר חודשי.
• עדכון פרטים וטיפול בטפסים ואישורים עבור העובדים.
• בקרה על יישום זכויות עובדים וחובות מעביד בהקשר של תשלומי שכר.
• עבודה מול חברות ביטוח/פנסיה ובקרה על הפקדות שוטפות לקופות העובדים.
• מתן שירות בריבוי ממשקים-מח’ כספים, מש”א, מנהלים, עובדים וספקים.
• מתן הדרכות ומענה שוטף למנהלים ועובדים בהקשר למערכת נוכחות ותלושי שכר.
• מענה למחלקת מש”א בנוגע ישום תכניות רווחה והטבות לעובדים (ימי הולדת, שי לחג, הטבות מחלה, חגי כל הדתות ועוד)
• יישום תהליכי סיום העסקה בהקשר המנהלי (טופס 161, שחרור פוליסות וכד’)
• הפקת דוחות מערכת נוכחות ושכר ועיבודם על פי צרכים משתנים.


כישורים נדרשים

  • תואר אקדמאי/לימודי תעודה.
  • ניסיון מוכח של לפחות שנה עם מערכת נוכחות עובדים- חובה
  • שליטה בסביבה ממוחשבת ובישומי הOFFICE בדגש על אקסל– חובה
  • שירותיות, אדיבות, אינטלגנציה
  • יכולת עבודה עצמאית, ראייה מערכתית, מוטיבציה ומוסר עבודה גבוה
  • סדר, דיוק, ארגון והקפדה על פרטים ונהלים.
  • אמינות ודיסקרטיות
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
  • ניסיון בעבודה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות (ERP)-יתרון משמעותי
  • ידע בדיני עבודה-יתרון

היקף המשרה – 100%

העבודה מתבצעת במטה העמותה בדרום ת”א

קורות חיים ניתן לשלוח למייל : cv@be-atzmi.org.il  בציון מספר משרה: 124

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

מנהל/ת יישומי מערכות מידע

מספר משרה - 125

פרטי המשרה

פרופיל המשרה :

  • אחריות על ניהול כלל היישומים בארגון לרבות: ריכוז תקלות, שו”שים, טיפול בעדכון גרסאות וכד’
  • אחריות על ניהול משתמשים והרשאות, ביצוע ועמידה בנהלי הארגון בתחום מערכות המידע
  • אחריות על אפיון דרישות עסקיות למול ספקי מערכות המידע ועד לסיום עליית השינוי לאוויר.
  • בקרה וניהול העבודה מול ספקי התשתיות והיישומים לרבות בחינת עמידה ב- SLAולוחות זמנים לעדכון שינויים.
  • ניהול חוזים מול ספקים

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון או תעודת הכשרה בתחום רלוונטי – חובה
  • היכרות עם עולם ה SYSTEMוניהול יישומים – חובה
  • בעל/ת ניסיון בניהול ובקרת ספקי מערכות מידע ותשתית-חובה
  • בעל/ת ניסיון בניהול יישומים בארגון-חובה
  • יכולת ניתוח הצגת ממצאים והסקת מסקנות-חובה
  • יכולות גבוהות בלמידה עצמית של כלי תוכנה ברמת מנהל מערכת לצורך ביצוע ויישום שינויים פשוטים ויישום דוחות
  • ידע ב SQL– יתרון
  • ידע ב SBO- יתרון

העבודה במשרדי הארגון בתל אביב

היקף המשרה 100%

cv@be-atzmi.org.il קו”ח ניתן לשלוח למייל:

בציון מספר משרה

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

רכז/ת רכש

מספר משרה - 126

פרטי המשרה

פרופיל המשרה:

  • מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בתהליכי רכש לעובדי השטח ותאום מול מחלקות המטה בארגון.
  • יצירה ובקרה של הזמנות רכש במערכת SB1וסריקת חומרים נלווים.
  • בקרת תקציבי רכש.
  • הפקת דוחות ביצוע תקופתיים.
  • הובלת תהליכי אישור על פי נהלים ומדיניות הארגון.
  • ביצוע הדרכות שוטפות בתהליכי רכש לעובדי הארגון.
  • ניהול הקשר מול ספקים שונים.
  • ניהול מערך התשלומים, מעקב ובקרה מול מחלקת הנה”ח.


דרישות:

    • ניסיון קודם של 1-2 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי-חובה
    • שליטה בתוכנת אקסל ברמה טובה-חובה.
    • היכרות עם מערכת SB1 או כל תוכנת -ERP יתרון.
    • כושר לוגיסטיקה וארגון.
    • תודעת שירות גבוהה.
    • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.

העבודה במשרדי הארגון בתל אביב

היקף המשרה 100%

cv@be-atzmi.org.il קו”ח ניתן לשלוח למייל:

בציון מספר משרה

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

רכזי/ות פרט לתכנית "ריאן"

מספר משרה - 110

פרטי המשרה

תיאור התפקיד

  • חשיפת משתתפים לתכנית
  • מתן מידע וסיוע למשתתף מול גורמים ממשלתיים , בעיקר בהקשר של מיצוי זכויות
  • ביצוע אינטייק, בניית תכנית אישית וליווי כל משתתף
  • הכנת משתתפים לראיונות עבודה, והשמתם בעבודה התואמת את יכולותיהם ורצונותיהם
  • תיאום וניהול קשר עם הגורמים השונים אליהם מופנים משתתפים במסגרת יישום התכנית
  • ליווי משתתפים לאחר השמה
  • השתתפות בישיבות צוות, ובמשימות המרכז הכלליות
  • עבודת ממשקים עם מנהלי המרכזים ועובדות סוציאליות קהילתיות

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי ראשון / תעודת הנדסאי/טכנאי מוסמך
  • ניסיון של שנתיים לפחות בשילוב אנשים בשוק העבודה בחברה הערבית/הבדואית בדרום
  • הכרות ברמה גבוהה עם office
  • ערבית ברמת שפת אם
  • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת
  • כושר ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
  • שירותיות
  • נחישות ודבקות במשימה

דגשים

כפיפות למנהל/ת מרכז

העבודה באזור באר שבע / המשולש

היקף המשרה 100%

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 110

נא לציין ציפיות שכר

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה

---------------

מנהלי/ות מרכזים למרכזי "ריאן"

מספר משרה - 111

פרטי המשרה

תיאור התפקיד

  • ניהול שוטף של המרכז לרבות ניהול כוח האדם, מערך ההפניות למשתתפים פוטנציאלים, וטיפול בתלונות משתתפים.
  • סיוע בגיוס, קליטה והנחייה מקצועית של כוח האדם במרכז.
  • סיוע למנהלים במטה התכנית, לרבות מנהלת התכנית בניהול הקשר בין המרכזים לתחומים שבאחריותם.
  • תכנון, בקרה ומדידה של פעילות המרכז, והתכניות האישיות לקידום התעסוקה.
  • אחריות על יישום תכנית הפרסום של המרכז.
  • אחריות על טיוב הקשר וממשקי העבודה בין רכזי הפרט במרכז לבין יחידות המטה

 

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי ראשון / תעודת הנדסאי/טכנאי מוסמך-חובה
  • ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות של 5 עובדים לפחות-חובה
  • ניסיון בניהול פעילות הקשורה באוכלוסיית החברה הערבית לרבות פעילות שמהותה באספקת שירותים לקהילה- חובה
  • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת
  • הכרות ברמה גבוהה עם תוכנות office
  • יכולות ניהול גבוהות- כריזמה, אסרטיביות
  • כושר ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
  • בנייה והובלת תהליכי עבודה
  • יכולת ניתוח וראיה מערכתית
  • יכולות בינאישיות גבוהות
  • ערבית ברמת שפת אם

 

דגשים

כפיפות למנהל/ת מרחב

היקף המשרה 100%

העבודה באזור הדרום

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 111

נא לציין ציפיות שכר

 

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה

---------------

מלוות משפחות לתכנית ארצית לשיקום נשים יוצאות מקלטים וילדיהן

מספר משרה - 432

פרטי המשרה

אנחנו מזמינות אותך להיות דמות משמעותית בחיי נשים וילדים היוצאים מהמקלטים לנפגעות אלימות, ופותחים דף חדש בחייהם

תפקיד מלוות המשפחות הוא תפקיד חדש בתכנית חדשנית ופורצת דרך, וכולל:

ליווי נשים וילדים יוצאי מקלטים בביתם ובקהילה, בהנחיית עובדות סוציאליות

יישום תכנית הליווי בהתאם לרכיביה – מיצוי זכיות, ניהול תקציב, ניהול משק בית, התמצאות בקהילה, תעסוקה, הורות ועוד.

תמיכה, העצמה סיוע והכוונה של הנשים המשתתפות בתכנית

דרישות התפקיד:

12 שנות לימוד – חובה

ניסיון בעבודה בפרויקטים חברתיים ו/או בליווי א.נשים ומשפחות – יתרון

עדיפות לדוברות ערבית או אמהרית

רגישות, חוסר שיפוטיות, אמפטיה וכישורים בין אישיים מעולים

תושייה, יוזמה ויצירתיות

מיומנויות מחשב

תנאי העסקה:

היקף משרה: 100%-50%, כתלות במרחב הפעילות

מוכנות ויכולת התניידות בכל מרחב הפעילות

גמישות בשעות העבודה

קורס הכשרה בכניסה לתפקיד, וקבלת הכשרה והדרכה באופן קבוע בהמשך

מרחבי הפעילות: ירושלים;  בית שמש;  חיפה;  גוש דן;  שפלה

יש לשלוח קורות חיים לכתובת:cv@be-atzmi.org.il  בציון מספר משרה: 432

מתנצלים מראש רק פניות מתאימות תיעננה.

---------------

תקציבן/ית

מספר משרה - 127

פרטי המשרה

פרופיל המשרה:

  • ביצוע ניתוחים כלכליים.
  • מעקב ודיווח תקציבי שוטף למול פעילות השטח.
  • בניית תקציב ועריכת בקרה תקציבית.
  • בניה ותחזוקה של כלים, תשתיות, שיטות ומדדים לתהליכי בקרה בארגון.
  • בנייה וניתוח דוחות ומצגות להנהלה.
  • ביצוע הדרכות שוטפות בתהליכי רכש לעובדי הארגון.

 

דרישות:

  • תואר ראשון בכלכלה/רו”ח-חובה
  • ידע בעבודה עם מערכות ERP-חובה
  • ניסיון של 2-3 שנים בעבודה הכוללת בקרה תקציבית, דוחות ביצוע
  • ואנליזות -חובה
  • שליטה מעולה בתוכנת excel.
  • ניסיון בעבודה עם מערכת SBO – יתרון
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.

העבודה במטה הארגון בדרום תל אביב

היקף המשרה 100%

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 127

 

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה

---------------

אחראי/ת שיווק

מספר משרה - 130

פרטי המשרה

ארגון בעצמי מרחיב את פעילותיו ומחפש אחראי/ת שיווק להצטרף למחלקת השיווק

תיאור התפקיד:

  • ייזום, כתיבה ועריכה של תכנים שיווקיים המבוססים על תוכן מקצועי
  • תפעול אתר אינטרנט ועמודי פייסבוק
  • יצירה של קמפיינים דיגיטליים ברשתות החברתיות (ישירות, ודרך ספקים)
  • שיווק ומיתוג כנסים ואירועים
  • עריכה ומשלוח תכנים שיווקיים במערכת דיוור ללקוחות וניהול רשימות התפוצה
  • הפקת חומרים שיווקיים באופן בסיסי עצמאי  (עיצוב, וידאו) ודרך ספקים
  • הובלת יחסי ציבור ועבודה עם התקשורת

דרישות התפקיד:

  • יכולת כתיבת והתנסחות שיווקית ברמה גבוהה מאד בשפה הערבית והעברית – חובה
  • השכלה רלוונטית מתחומי השיווק/מדיה/תקשורת/דיגיטל – חובה
  • ניסיון של שנתיים לפחות בשיווק בדיגיטל: ניהול תוכן וקמפיינים ברשתות החברתיות ונסיון בקידום ממומן;  ניהול תוכן באתר; תפעול מערכות דיוור ועוד – חובה
  • יכולת עיצוב בסיסית (דרך Power Point לפחות, עדיפות לכלים מתקדמים יותר) ניסיון בעריכת סרטונים עצמאית ברמה בסיסית – יתרון
  • ניסיון בעבודה מול משרדי פרסום ומדיה ומול חברות יחסי ציבור – יתרון
  • חיבור לעבודה בתחום החברתי

היקף המשרה:  70% (גמיש)

מיקום המשרה: תל אביב, נדרשת נכונות גם לנסיעות לדרום ומרכז הארץ

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 130

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

עובד/ת סוציאלית לתוכנית תעסוקה לרווחה- החלפה לחל"ד

מספר משרה - 140

פרטי המשרה

תכנית לשיקום משפחות באמצעות תעסוקה בעבודה משותפת במחלקות לשירותים חברתיים במועצה האזורית הר חברון ובמועצה המקומית קריית ארבע.

התפקיד כולל:

גיוס משתתפים לתכנית הכוללת השתתפות בקבוצה וליווי פרטני

ליווי פרטני ומשפחתי של המשתתפים בתכנית

בנייה ויישום תכניות התערבות תעסוקתיות בראיה פרטנית ומשפחתית

רתימת שותפים, תפעול ותכלול התכנית ברמה המערכתית והקהילתית

דרישות:

תואר ראשון בעבודה סוציאלית – חובה
יכולת לעבודה עצמאית והובלת תהליכים
יכולת לעבודה עם צוות  וניהול שותפויות
יכולת לעבודה בסביבה דינאמית

נדרשת עבודה פעם בשבוע אחר הצהריים (ניתן לפצל את יום העבודה).

היקף משרה – 100%-החלפה לחל”ד

אזור הר חברון וקרית ארבע

תחילת עבודה – מרץ 2020

תנאים על פי צו ההרחבה

 

קורות חיים יש לשלוח למייל tair.iuc@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 140

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה

---------------

רכז/ת פניות ומתנדבים לתכנית תעסו-קו

מספר משרה - 128

פרטי המשרה

פרופיל משרה – אחריות על תפעול קו סיוע טלפוני:

  • אחריות על תהליך מיון, אבחון ושיבוץ פניות
  • ניהול שוטף, תפעול ותחזוקת מערכת מידע ואתר ייעודי
  • מעקב וניהול סטטוס פניות
  • מעקב אחר עמידה ביעדי התכנית וביצוע תוכנית העבודה
  • ניהול וליווי צוות מתנדבי הארגון
  • הובלת היוועצות עמיתים בקרב המתנדבים
  • מתן מענה דינאמי ופתרון בעיות במהלך המשמרות

דרישות תפקיד

  • תואר ראשון במדעי החברה / רוח – חובה
  • היכרות ועבודה במרחב הדיגיטלי – גלישה וחיפוש, פייסבוק, מערכות מידע – חובה
  • יכולות בינאישיות גבוהות מאוד – חובה
  • יכולת ורבלית גבוהה – חובה
  • יכולות הדרכה וליווי – חובה
  • בעל/ת ניסיון בניהול מתנדבים – יתרון
  • בעל/ת ניסיון בשירות לקוחות – יתרון
  • ראש גדול, אחריות, מסירות, יכולת למידה עצמית, ניהול עצמי והובלת צוות
  • התפקיד דורש 2 משמרות ערב בשבוע

 

העבודה במשרדי הארגון, דרך בן צבי 84, תל אביב

היקף המשרה: 100%

נא לשלוח קו”ח למייל:  cv@be-atzmi.org.il

בציון מספר משרה 128

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה

---------------

נא לשלוח קורות חיים, בציון התפקיד ומספר משרה ל: cv@be-atzmi.org.il.

במידה ובמודעה ספציפית מצוינת כתובת אחרת למשלוח, יש לשלוח אליה.