לעבוד ב'בעצמי'

בעצמי הנו ארגון חברתי הפועל לשילוב ולקידום של אוכלוסיות מעוטות-הזדמנויות בתעסוקה יציבה והוגנת. כארגון שתחום עיסוקו קידום תעסוקה, אנו מכירים בחשיבות הרבה של עבודה בסביבה נעימה, הוגנת ומאתגרת – עבור העובד ועבור הארגון. אנו משקיעים מחשבה ופעולות רבות בכדי לאפשר לעובדינו ליהנות מאווירה תומכת, במקום משותף לקידום עשייה חברתית, תוך ביטוי אישי ועידוד יוזמות.

בעצמי הנו ארגון לומד, השם דגש על הפיתוח האישי והמקצועי של עובדיו, הזוכים להכשרות רבות במסגרת תפקידם, וכן למפגשי צוות והעשרה משותפת.

בארגון כ-140 עובדים קבועים, כ-70 בנות שירות לאומי וכ-50 מתנדבים המתנדבים ברובם על בסיס קבוע. רובם הגדול של עובדי ועובדות הארגון הם עובדי “שטח” הפרושים בכל רחבי הארץ, ביניהם: רכזות ישוב, רכזות מחוז, מנהלות תכניות, מנחי ומנחות קבוצות ועוד. לארגון קיים מטה הנמצא בתל אביב, ובו צוות מטה מהודק, בו עובדים בתחומי כספים, מנהל, משאבי אנוש, פיתוח ידע ועוד.

ארגון ‘בעצמי’ הינו זוכה “אות מידות לאפקטיביות”, כעמותה האפקטיבית ביותר לשנת 2017.

אנו מגייסים לאורך השנה עובדים למגוון משרות בארגון. אם אתם מתחברים לעשייה ולערכים שלנו, ועונים על דרישות המשרה המתפרסמת, נשמח להכיר!

משרות פתוחות

רכז/ת למחלקת פיתוח וניהול ידע

פרטי המשרה

לארגון “בעצמי” דרוש/ה רכז/ת מחלקת פיתוח.
מחלקת פיתוח וניהול ידע עוסקת בפיתוח ידע ותכניות, הערכה ומדידה, הכשרה ותיעוד.

תיאור התפקיד:

  • הערכה ומדידה של התכניות בארגון – אחריות כוללת על תחום המחקר וההערכה בארגון, כולל ליווי מקצועי בתהליכי מחקר חיצוניים ופנימיים הנערכים בתוכניות הארגון.
  • ניהול מערכת המידע הארגונית.
  • יכולת איסוף, ניתוח והבניה של חומרים תיאורטיים כבסיס לפיתוח מודלים התומכים בפעילות הארגון.

דרישות:

התפקיד יתאים לבעלי/ות מעוף, יצירתיות ויוזמה, העומדים/ות גם בקריטריונים הבאים:

  • תואר שני רלוונטי (מדעי החברה) – יתרון.
  • היכרות עם עולם התוכן של קידום תעסוקה – יתרון.
  • ניסיון ויכולת מוכחת לעבודה בצוות ובממשקי עבודה רב-מקצועיים.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת שינויים.

מסגרת התפקיד:

  • היקף המשרה: 100%
  • תחילת עבודה: מיידי

קורות חיים יש לשלוח לטלי לכתובת הדוא”ל: tali@be-atzmi.org.il בציון מספר משרה 130

---------------

מנהל/ת ארצי/ת לתכנית שח"ם

פרטי המשרה

לארגון “בעצמי” דרוש/ה דרוש/ה מנהל/ת ארצי/ת לתכנית שח”ם – שואפים, חולמים, מצליחים! – להחלפה לחל”ד (6 חודשים עם אפשרות להארכה).
תכנית שח”ם הינה תכנית לפיתוח תפיסת עתיד שאפתנית לילדים ומשפחות עולים, התכנית פועלת בפריסה ארצית. התפקיד כולל ניהול ארצי של 11 רכזות/ים, הפעלת מתנדבים ועבודה מול שותפים מקומיים וארציים, ניהול תקציב, אחריות על בנייה והנחייה של תוכן ותפעול של כלל התכנית מול מחלקות מטה הארגון.

תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על תפעול התוכנית ברמה הארצית.
  • אחריות על ביצוע תכנית העבודה ועל עמידה ביעדים ובמדדי ההצלחה.
  • קיום שותפויות מקצועיות ואסטרטגיות מול גורמים מהמגזר הציבורי ברמה הארצית והמקומית.
  • ניהול וליווי שוטף של צוות הרכזות והרכזים בישובי הפעילות.
  • אחריות על פיתוח וביצוע תוכניות הדרכה והשתלמויות מקצועיות לצוות התכנית.

דרישות:

  • תואר ראשון בתחום חינוך ומדעי החברה – חובה, תואר שני – יתרון.
  • ניסיון מוכח בניהול תוכנית וצוותי עבודה של שנתיים לפחות.
  • ניסיון בהדרכה, בהנחיה ובהכשרה של צוות עובדים.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת שינויים.
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • מיומנויות ניהוליות וארגוניות מעולות ועבודה שיטתית ומוקפדת.
  • היכרות עם תחום קליטת עלייה ועבודה מול מתנדבים – יתרון.

מסגרת התפקיד:

  • היקף המשרה: 100%
  • התפקיד כרוך בנסיעות ברחבי הארץ.
  • תחילת עבודה: אפריל 2018

קורות חיים יש לשלוח לדוא”ל: avital@be-atzmi.org.il

---------------

רכז/ת תכנית "תעסוקה לרווחה" למרכז למניעת אלימות במשפחה באשדוד

פרטי המשרה

לארגון “בעצמי” ולתוכנית “תעסוקה לרווחה” במרכז למניעת אלימות במשפחה באשדוד דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת תעסוקתי/ת להחלפה לחל”ד במשרה מלאה לתפקיד ריכוז התכנית- ליווי תעסוקתי וכלכלי של משפחות המוכרות במחלקה לשירותים חברתיים.

העבודה הינה מאתגרת ומשמעותית ופועלת בכמה מערכות : פרטנית, משפחתית, קהילתית וקבוצתית. צוות איכותי ועבודה בסביבה דינאמית, העבודה כוללת מעטפת רחבה של הכשרות והדרכות מקצועיות.

התפקיד כולל: ליווי פרטני של משתתפים בתכנית, גיוס משתתפים, בנייה ויישום תכניות התערבות בראיה פרטנית ומשפחתית, רתימת שותפים, תפעול ותכלול התכנית התעסוקתית ועוד.

דרישות:
תואר ראשון בעבודה סוציאלית – חובה.
יכולת לעבודה עצמאית והובלת תהליכים.
יכולת לעבודה עם צוות.
יכולת לעבודה בסביבה דינאמית ומלאת שינויים.
נדרשת עבודה אחה”צ 1-2 פעמים בשבוע.(ניתן לפצל את יום העבודה)

העסקה ע”י ארגון “בעצמי”. עבודה במרכז למניעת אלימות במשפחה באשדוד.
העסקה על פי תנאי צו ההרחבה החדש.
משרה מלאה החלפה לחופשת לידה עם אופציה להארכה. התחלה מיידית

קורות חיים יש לשלוח למייל rotem.kal@be-atzmi.org.il עבור רותם קלימי.

---------------

מנהל/ת תחום תעסוקה בקהילה

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’, הפועל לקידום ושילוב אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות בעולם העבודה, דרוש/ה מנהל/ת תחום תעסוקה בקהילה. מנהל/ת התחום אחראי/ת על הקמה וניהול של תחום פעילות ליצירת השפעה נרחבת ומתן מענים למאות תושבים מדי שנה, בשכונת יוספטל בפתח תקווה.

הגדרת התפקיד:

  • אחריות על תחום התעסוקה בשכונה ובניית תשתית מקצועית לקידום מטרות התכנית.
  • בנייה וניהול של שותפויות, הובלת צוותים ופורומים מקצועיים, לרבות עבודה בשת”פ עם צוות “עיר בשינוי”.
  • תכלול ותיאום של מענים תעסוקתיים קיימים, זיהוי צרכים ופיתוח מענים חדשים.
  • איתור, גיוס, ליווי משתתפים, כולל בנייה וביצוע מעקב אחרי תכניות ההתערבות האישיות.
  • הקמה ופיתוח מערך קשרי מעסיקים, הקמת מאגר משרות רלוונטיות ועוד.
  • עבודה קהילתית להעמדת נושא התעסוקה על סדר היום הציבורי בשכונה.
  • ביצוע תהליכי תכנון, הערכה ומדידה מתמשכים של תחום התעסוקה בשכונה.
  • ניהול תקציב ייעודי לפיתוח ומתן מענים מתאימים.
  • שותפות בפיתוח מודל ייחודי ופורץ דרך לשינוי חברתי, תוך רתימת כלל המגזרים (ציבורי, חברתי, עסקי).

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון במדעי החברה
  • ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים וקידום יוזמות באופן עצמאי
  • ניסיון בניהול שותפויות מגוונות
  • ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות
  • יכולות אבחון והתאמת מענים
  • היכרות עם תחום קידום תעסוקה
  • משרה מלאה בפתח תקווה (תידרש הגעה אחת לשבוע למשרדי “בעצמי” בתל אביב)
  • נדרשת גמישות בשעות ע”פ צרכי הפעילות

להגשת מועמדות יש להקיש על הלינק שלהלן:

http://www.tfaforms.com/359754?tfa_1=01360&tfa_16=BEA

---------------

נא לשלוח קורות חיים, בציון התפקיד ומספר משרה (כשיש) ל: cv@be-atzmi.org.il.

במידה ובמודעה ספציפית מצוינת כתובת אחרת למשלוח, יש לשלוח אליה.