לעבוד ב'בעצמי'

בעצמי הנו ארגון חברתי הפועל לשילוב ולקידום של אוכלוסיות מעוטות-הזדמנויות בתעסוקה יציבה והוגנת. כארגון שתחום עיסוקו קידום תעסוקה, אנו מכירים בחשיבות הרבה של עבודה בסביבה נעימה, הוגנת ומאתגרת – עבור העובד ועבור הארגון. אנו משקיעים מחשבה ופעולות רבות בכדי לאפשר לעובדינו ליהנות מאווירה תומכת, במקום משותף לקידום עשייה חברתית, תוך ביטוי אישי ועידוד יוזמות.

בעצמי הנו ארגון לומד, השם דגש על הפיתוח האישי והמקצועי של עובדיו, הזוכים להכשרות רבות במסגרת תפקידם, וכן למפגשי צוות והעשרה משותפת.

בארגון כ-140 עובדים קבועים, כ-70 בנות שירות לאומי וכ-50 מתנדבים המתנדבים ברובם על בסיס קבוע. רובם הגדול של עובדי ועובדות הארגון הם עובדי “שטח” הפרושים בכל רחבי הארץ, ביניהם: רכזות ישוב, רכזות מחוז, מנהלות תכניות, מנחי ומנחות קבוצות ועוד. לארגון קיים מטה הנמצא בתל אביב, ובו צוות מטה מהודק, בו עובדים בתחומי כספים, מנהל, משאבי אנוש, פיתוח ידע ועוד.

ארגון ‘בעצמי’ הינו זוכה “אות מידות לאפקטיביות”, כעמותה האפקטיבית ביותר לשנת 2017.

אנו מגייסים לאורך השנה עובדים למגוון משרות בארגון. אם אתם מתחברים לעשייה ולערכים שלנו, ועונים על דרישות המשרה המתפרסמת, נשמח להכיר!

משרות פתוחות

רכז/ת מחוז דרום לתכנית תעסוקה לרווחה

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’, הפועל למעלה מ 20 שנה בפיתוח והפעלת מגוון תכניות תעסוקה ייחודיות ואפקטיביות, שנועדו לקידום ושילוב אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות בעולם התעסוקה באופן הוגן ואיכותי – דרוש/ה רכז/ת מחוז דרום לתכנית תעסוקה לרווחה.
תפקיד רכז/ת האזור הינו ניהולי והדרכתי, בכפיפות למנהלת התכנית הארצית. באחריות הרכז/ת כ-7 יישובים באזור דרום הארץ וניהול של 7 עובדים סוציאליים תעסוקתיים.

תיאור התפקיד:

הוצאה לפועל של מדיניות ונהלים של התכנית הארצית במחוז דרום:

  •  מתן הדרכה פרטנית אחת לשבועיים לכל עו”ס תעסוקתי בישוב בו הוא עובד, והדרכה קבוצתית אחת לחודש.
  • אחריות על בניית קשר עם כלל הישובים במחוז. בניית קשר עם מנהלי האגף לשירותים חברתיים והמדר”צ.
  • גיוס ואיתור מועמדים לתפקיד עו”ס תעסוקה בישובים.
  • ניהול שוטף של התכנית בכל ישוב בגזרתו כולל בקרה, מתן פתרונות וליווי העו”ס התעסוקתי.
  • פיתוח הרכיב הקהילתי בכל ישוב, קיום קשרים עם מעסיקים.
  • פיתוח ושימור קשרי עבודה חיוביים ואפקטיביים עם הגורמים השונים, כולל מעסיקים רלונטיים
  • ייזום וביצוע יוזמות מקומיות בתחום פיתוח תעסוקה.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית – חובה, עדיפות לבעלי תואר שני.
  • הכרות עם עולם התעסוקה – יתרון.
  • יכולת וניסיון מוכח בניהול והדרכה.
  • הכרות עם המגזר החברתי- יתרון.
  • נכונות לניידות רבה.
  • יכולת הובלה, ראייה מערכתית ופרטנית.

מסגרת התפקיד:

  • משרה מלאה, תנאים ע”פ צו ההרחבה.
  • רכב פרטי – חובה.

יש לשלוח קורות חיים לדוא”ל Gitit.sag@be-atzmi.org.il 

רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

מנהל/ת ארצי/ת להחלפה לחל"ד לתכנית שח"ם

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’, הפועל לשילוב ולקידום תעסוקתי בקרב אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות בכל הארץ, דרוש/ה מנהל/ת ארצי/ת לתכנית שח”ם – שואפים, חולמים, מצליחים – להחלפה לחל”ד (3 חודשים עם אפשרות להארכה).

תכנית שח”ם הינה תכנית לפיתוח תפיסת עתיד שאפתנית לילדים ומשפחות עולים, הפועלת בפריסה ארצית.

תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על תפעול התוכנית ברמה הארצית
  • אחריות על ביצוע תכנית העבודה ועל עמידה ביעדים ובמדדי ההצלחה
  • קיום שותפויות מקצועיות ואסטרטגיות מול גורמים מהמגזר הציבורי ברמה הארצית והמקומית
  • ניהול וליווי שוטף של צוות הרכזות והרכזים בישובי הפעילות
  • אחריות על פיתוח וביצוע תוכניות הדרכה והשתלמויות מקצועיות לצוות תכנית

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בתחום חינוך ומדעי החברה – חובה
  • ניסיון מוכח בניהול תוכנית וצוותי עבודה
  • ניסיון בהדרכה, בהנחיה ובהכשרה של צוות עובדים
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת שינויים
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות
  • מיומנויות ניהוליות וארגוניות מעולות ועבודה שיטתית ומוקפדת
  • היכרות עם תחום קליטת עלייה ועבודה מול מתנדבים – יתרון

מסגרת התפקיד:

  • היקף משרה: 100%
  • התפקיד כרוך בנסיעות ברחבי הארץ
  • ניידות – חובה
  • תחילת עבודה: נובמבר 2018

יש לשלוח קורות חיים לדוא”ל eden.tas@be-atzmi.org.il 

רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

מנהל/ת הדרכה ופיתוח ידע לתכנית 'אשת חיל'

פרטי המשרה

‘אשת חיל’ הנה תכנית פורצת הדרך, המסייעת לנשים מכל קשת החברה ובפרט לאמהות מחברות מסורתיות, מהחברה הערבית, יוצאות אתיופיה, צרפת ועוד. התכנית בהובלת משרד העבודה והרווחה, מופעלת מקצועית על-ידי ‘בעצמי’, ופרושה בלמעלה מ- 75 ישובים, מצפון ועד דרום.

אנו מחפשים מנהל/ת בעל/ת ניסיון מקצועי נרחב ותשוקה לעבודה בצוות מגוון המוביל יחד שינוי עמוק בתחום תעסוקת הנשים בישראל.

הגדרת התפקיד:

  • התפקיד בכפיפות למנהלת התכנית וכולל שותפות בתהליכי ניהול התכנית
  • ניהול יחידת ההדרכה והפיתוח בתוכנית, כולל ניהול של רכזת הדרכה ופיתוח ידע וניהול תקציב
  • בנייה וניהול של מערך ההשתלמות בתוכנית ואחריות על תהליכי ההטמעה
  • ליווי מקצועי של צוות התכנית המונה כ-80 רכזות ומנהלות
  • פיתוח תכנים מקצועיים בהתאם למודל העבודה, אוכלוסיות היעד והצוות ועל-פי תוכנית עבודה שנתית
  • כתיבה, איסוף, שימור והפצת הידע המקצועי בתוכנית
  • עבודה בתיאום ובשותפות עם צוותים שונים, פנים וחוץ ארגוניים ושותפות בפורומים מקצועיים

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 3 שנים בניהול הדרכה ופיתוח ידע לרבות כתיבת תכניות עבודה – חובה
  • ניסיון בפיתוח תכנים ומערכים – חובה
  • תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון
  • ניסיון בהנחיית קבוצות– חובה
  • ניסיון בעבודה בסביבה רב תרבותית – יתרון
  • היכרות עם עולם התוכן של קידום התעסוקה – יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית, בתוך צוות ובממשקי עבודה מרובים
  • כישורי תקשורת מעולים בע”פ ובכתב
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת שינויים
  • היקף משרה: 100%
  • העבודה במשרדי הארגון בתל-אביב, התפקיד כרוך בנסיעות ברחבי הארץ.
  • תחילת עבודה: מיידית

יש לשלוח קורות חיים לדוא”ל HREH2018@gmail.com  בבקשה לציין בשורת הכותרת:  “מנהל/ת הדרכה”

---------------

נא לשלוח קורות חיים, בציון התפקיד ומספר משרה (כשיש) ל: cv@be-atzmi.org.il.

במידה ובמודעה ספציפית מצוינת כתובת אחרת למשלוח, יש לשלוח אליה.