לעבוד ב'בעצמי'

בעצמי הנו ארגון חברתי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים על ידי שילוב וקידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות ומעוטות-הזדמנויות. כארגון העוסק בקידום תעסוקה, אנו מכירים בחשיבות הרבה של עבודה בסביבה נעימה, הוגנת ומאתגרת, ומשקיעים רבות בכדי לאפשר לעובדינו ליהנות מאווירה תומכת, תוך ביטוי אישי ועידוד יוזמות.

בעצמי הנו ארגון השם דגש על הפיתוח האישי והמקצועי של עובדיו, הזוכים להכשרות רבות במסגרת תפקידם, וכן למפגשי צוות והעשרה משותפת.

בארגון כ-140 עובדים קבועים, כ-70 בנות שירות לאומי וכ-50 מתנדבים המתנדבים ברובם על בסיס קבוע. רובם הגדול של עובדי ועובדות הארגון הם עובדי “שטח” הפרושים בכל רחבי הארץ, ביניהם: רכזות ישוב, רכזות מחוז, מנהלות תכניות, מנחי ומנחות קבוצות ועוד. לארגון קיים מטה הנמצא בתל אביב, ובו צוות מטה בו עובדים בתחומי כספים, מנהל, משאבי אנוש, פיתוח ידע ועוד.

ארגון ‘בעצמי’ הינו זוכה “אות מידות לאפקטיביות”, כעמותה האפקטיבית ביותר לשנת 2017.

אנו מגייסים לאורך השנה עובדים למגוון משרות בארגון. אם אתם מתחברים לעשייה ולערכים שלנו, ועונים על דרישות המשרה המתפרסמת, נשמח להכיר!

משרות פתוחות

רכז/ת מש"א ב 50% משרה , זמנית

פרטי המשרה

תיאור התפקיד:

  1. עבודה מול מנהלים בארגון בתהליך קליטת עובדים
  2. אחריות ובקרה על הסכמי העסקה
  3. תמיכה בפיתוח תהליכים ארגוניים במחלקת מש”א.
  4. קידום וייזום נושאי רווחה
  5. סיוע אדמיניסטרטיבי למנהלת מש”א

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון בעבודה בתחום המש”א בארגון בינוני-גדול-חובה
  2. תואר ראשון במשאבי אנוש/מדעי ההתנהגות/מדעי החברה- יתרון
  3. ניסיון בעבודה עם מערכות מידע לניהול תחום מש”א
  4. ניסיון בעבודה עם תוכנות office-word, pp, excell
  5. יכולת עבודה עצמאית, בעל/ת ראש גדול ויוזמה, יסודיות ודקדקנות.
  6. ניסיון בתהליכי גיוס-יתרון
  7. ידע בדיני עבודה-יתרון
  8. רקע בעבודה בארגונים חברתיים- יתרון.

היקף המשרה: 50% משרה, 4 ימי עבודה בשבוע

מקום העבודה: במשרדי הארגון , בית פנרמה, דרך בן צבי 84 תל אביב

תחילת עבודה: מידית.

קורות חיים נא לשלוח לכתובת מייל :  Moria.coh@be-atzmi.org.il

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תיענינה.

---------------

מנהל/ת מחלקת תכניות ומכרזים – להחלפה בחל"ד

פרטי המשרה

התפקיד כולל:

  1. ליווי מנהלי תוכניות ותחומי רוחב במחלקה לשם עמידה ביעדי התכניות באופן מיטבי, פיקוח ובקרה על הפעילות השוטפת, התקציב והשותפויות המרכזיות בתוכניות ובתחומים.
  2. שותפות בצוות המוביל את פעילות הליבה הארגונית ואחריות על הפיתוח המקצועי של המנהלים וצוותי התוכניות.
  3. שותפות בתהליכים ארגוניים המשפיעים על פעילות הליבה הארגונית ועל הארגון בכללותו, לרבות טיוב ממשקי עבודה פנים ארגוניים ובניית שותפויות עם גורמים חיצוניים – ממשלתיים, חברתיים ועסקיים.
  4. אחריות כוללת על הגשת הצעות למכרזים וקולות קוראים מטעם הארגון, משלב איתור המכרזים, ניהול וביצוע תהליך ההגשה ועד קליטת הפעילות החדשה בארגון.

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון ניהולי משמעותי של פעילות בתחום החברתי.
  2. תואר ראשון (לפחות) בתחומים רלוונטיים.
  3. ניסיון בניהול, הדרכה והנחייה של צוותי עבודה מקצועיים.
  4. ניסיון בפעילות המחייבת חשיבה יצירתית ואסטרטגית.
  5. יכולת טובה לעבודה מערכתית מרובת ממשקים.
  6. יכולת לעבודה עצמאית ולעבודת צוות במגוון תחומים בו זמנית.
  7. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע”פ.
  8. ידע והכרות עם תחום קידום תעסוקה – יתרון.
  9. ניסיון בעבודה עם המגזר העסקי – יתרון.

היקף המשרה: 100%.

תחילת עבודה: במהלך חודש מרץ באופן חלקי ובחודשים אפריל-אוקטובר באופן מלא. לקראת סיום התקופה תיבחן ביחד האפשרות להמשך העסקה במסגרת הארגון, במידה ותהיה אפשרות מתאימה.

מקום העבודה: משרדי הארגון בדרום תל אביב. קיימת אפשרות לגמישות של 1-2 ימים בשבוע. לעיתים נדרשת ניידות ברכב.

קורות חיים יש לשלוח לדוא”ל: yaara.esh@be-atzmi.org.il   בציון שם המשרה: מנהל/ת מחלקת תכניות ומכרזים – החלפה בחל”ד.

רק פניות מתאימות תיענינה.

---------------

נא לשלוח קורות חיים, בציון התפקיד ומספר משרה (כשיש) ל: cv@be-atzmi.org.il.

במידה ובמודעה ספציפית מצוינת כתובת אחרת למשלוח, יש לשלוח אליה.