לעבוד ב'בעצמי'

בעצמי הנו ארגון חברתי הפועל לשילוב וקידום של אוכלוסיות מעוטות-הזדמנויות בתעסוקה יציבה והוגנת. כארגון שתחום עיסוקו קידום תעסוקה, אנו מכירים בחשיבות הרבה של עבודה בסביבה נעימה, הוגנת ומאתגרת– עבור העובד ועבור הארגון. אנו משקיעים מחשבה ופעולות רבות בכדי לאפשר לעובדינו ליהנות מאווירה תומכת, במקום משותף לקידום עשייה חברתית, תוך ביטוי אישי ועידוד יוזמות.

בעצמי הנו ארגון לומד, השם דגש על הפיתוח האישי והמקצועי של עובדיו, הזוכים להכשרות רבות במסגרת תפקידם, וכן למפגשי צוות והעשרה משותפת.

בארגון כ-140 עובדים קבועים, כ-70 בנות שירות לאומי וכ-50 מתנדבים המתנדבים ברובם על בסיס קבוע. רובם הגדול של עובדי ועובדות הארגון הם עובדי “שטח” הפרושים בכל רחבי הארץ, ביניהם: רכזות ישוב, רכזות מחוז, מנהלות תכניות, מנחי ומנחות קבוצות ועוד. לארגון קיים מטה הנמצא בתל אביב, ובו צוות מטה מהודק, בו עובדים בתחומי כספים, מנהל, משאבי אנוש, פיתוח ידע ועוד.

אנו מגייסים לאורך השנה עובדים למגוון משרות בארגון. אם אתם מתחברים לעשייה ולערכים שלנו, ועונים על דרישות המשרה המתפרסמת, נשמח להכיר!

משרות פתוחות

רכז/ת לקבוצה בתכנית "אשת חיל" בחיפה

מספר משרה - 123

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’ הפועל לקידום ושילוב אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות בעולם העבודה דרוש/ה רכז/ת לקבוצה בתכנית “אשת חיל” בחיפה.

התפקיד כולל גיוס ליווי פרטני וקבוצתי של נשים עד להשתלבות מוצלחת וקידום במעגל התעסוקה, תוך סיוע במציאת משרות מתאימות ואיכותיות עבורן. במסגרת התפקיד באחריות הרכז/ת ליצור קשרים קהילתיים ואזוריים, במטרה לסייע ולהכשיר את המשתתפות מחוסרות התעסוקה.

דרישות התפקיד: 

  • דובר/ת ערבית ברמת שפת אם. עברית ברמה גבוהה מאד (דיבור, קריאה וכתיבה).
  • תואר ראשון במדעי החברה (עדיפות לעבודה סוציאלית, חינוך, פסיכולוגיה, סוציולוגיה)
  • ניסיון עבודה בתחום קהילתי ו\או תעסוקתי.
  • ידע בתוכנות מחשב, ויכולת איסוף נתונים, כתיבה ותיעוד תהליכים.
  • יכולת יצירה והובלה של תהליכים פרטניים, קשרים בינאישיים וקבוצתיים.
  • יכולת לגייס ולהפעיל קבוצת נשים. ארגון אירועים ופעילות קהילתית.
  • ניסיון קודם בעבודה עם קבוצות-יתרון משמעותי.
  • עבודה לפי תוכנית עבודה, יעדים ומטרות הניתנים למדידה.
  • רצינות ומחויבות לתוכנית.
  • יכולת להתנייד (עדיפות לרכב) ו/או נכונות לנסוע בתחבורה ציבורית.
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות (לפחות 2 אחה”צ בשבוע).

עובד במשרה מלאה
מקום העבודה: מרכז הזדמנות- חיפה

קורות חיים ניתן לשלוח למייל :donia.zsl@be-atzmi.org.il בציון שם המשרה בנושא המייל.

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

 

تعلن منظمة “بعتسمي”، بالتعاون مع مكتب الشؤون الاجتماعية ومركز فرص في حيفا، عن حاجتها لمركز/ة  لبرنامج “المرأة الريادية”.

وصف الوظيفة:

إقامة، مرافقة وتأهيل مجموعات نسائية بشكل فردي وجماعي بهدف تمكينهن للانخراط في سوق العمل ولإيجاد وظائف ملائمة لهن.

العمل بوظيفة كاملة

مكان العمل: مركز فرص מרכז הזדמנות- حيفا

متطلبات الوظيفة :

  • لغة عبرية بمستوى عالي (محادثة/قراءة/كتابة)
  • لقب أول. أفضلية للخدمة الاجتماعية، و/أو مجال العلوم الاجتماعية، الانسانية والموارد البشرية.
  • خبرة في العمل بمجال التشغيل (أفضلية) او العمل الجماهيري.
  • خبرة وإلمام في العمل ببيئة محوسبة، قدرات كتابية واعداد تقارير.
  • القدرة على تجنيد وتفعيل مجموعة نساء وتركيز المشروع في البلد. يفضل خبرة سابقة في العمل مع مجموعات.
  • تنظيم فعاليات ونشاطات على مستوى المجتمع المحلي.
  • قدرة للتواصل مع الغير، جدية والتزام.
  • قدرة على العمل حسب خطة عمل وأهداف بالإمكان تقييمها.
  • قدرة على التنقل.
  • يتطلب العمل أحياناً في ساعات عمل غير اعتيادية، يشمل ساعات بعد الظهر.

 

الرجاء إرسال السيرة الذاتية للبريد الإلكتروني: donia.zsl@be-atzmi.org.il ، مع ذكر اسم الوظيفة “مركزة تشغيل في حيفا”

---------------

דרוש/ה רפרנט/ית שכר למחלקת כספים

מספר משרה - 124

פרטי המשרה

ארגון ‘בעצמי’ הינו ארגון חברתי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים, על ידי קידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות. הארגון מתרחב ואנו מחפשים את מי שתצטרף/יצטרף אלינו למערך השכר במחלקת כספים.

הגדרת תפקיד:

מתן שירות ומענה שוטף למנהלים ועובדים לביטוי תנאי העסקה ושכר בכלים של מערכת נוכחות וחשבות שכר

 תיאור התפקיד:

  • תפעול שוטף של מערכת נוכחות – קליטת עובד, הגדרת משימות, יומן חגים, עדכונים שוטפים ותמורות ברמת עובד (חל”ד, חל”ת, שינויי אחוזי משרה ועוד) עד שלבי סיום העסקה.
  • ניהול כלי דיווח ומעקב על עדכוני שכר שוטפים.
  • ריכוז הקשר עם חשבות שכר (אאוטסורס) ועבודה משותפת לעריכת שכר חודשי.
  • עדכון פרטים וטיפול בטפסים/הנפקת אישורים עבור העובדים.
  • בקרה על יישום זכויות עובדים וחובות מעביד בהקשר של תשלומי שכר.
  • עבודה מול חברות ביטוח/פנסיה ובקרה על הפקדות שוטפות לקופות העובדים.
  • מתן שירות בריבוי ממשקים – מח’ כספים, מש”א, מנהלים, עובדים וספקים.
  • מתן הדרכות ומענה שוטף למנהלים ועובדים בהקשר למערכת נוכחות ותלושי שכר.
  • מענה למחלקת מש”א בנוגע יישום תכניות רווחה והטבות לעובדים (ימי הולדת, שי לחג, הטבות מחלה, חגי כל הדתות ועוד).
  • יישום תהליכי סיום העסקה בהקשר המנהלי (טופס 161, שחרור פוליסות וכד’).
  • הפקת דוחות ממערכות נוכחות ושכר ועיבודם על פי הצרכים המשתנים.

כישורים נדרשים

  • שירותיות, אדיבות, אינטליגנציה
  • ניסיון בעבודה עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות (ERP)
  • תואר אקדמאי/לימודי תעודה רלוונטיים.
  • ניסיון מוכח של לפחות שנה בתחום השכר- חובה
  • שליטה בסביבה ממוחשבת ובישומי הOFFICE בדגש על אקסל – חובה
  • ידע בדיני עבודה
  • יכולת עבודה עצמאית, ראייה מערכתית, מוטיבציה ומוסר עבודה גבוה.
  • סדר, דיוק, ארגון והקפדה על פרטים ונהלים.
  • יחסי אנוש טובים
  • אמינות ודיסקרטיות
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות

כפיפות:

למנהלת מח’ כספים ומנהל

היקף המשרה – 100%

העבודה מתבצעת במטה העמותה בדרום ת”א

קורות חיים ניתן לשלוח למייל : cv@be-atzmi.org.il  בציון מספר משרה: 124

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

מנהל/ת ארצי/ת- לתכנית התעסוקה 'מיפנה- מסאר'

מספר משרה - 126

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’, הפועל לשילוב ולקידום תעסוקתי בקרב אוכלוסיות מעוטות הזדמנויות בכל הארץ, דרוש/ה מנהל/ת ארצי/ת לתכנית התעסוקה ‘מפנה- מסאר’.

התפקיד כולל ניהול ארצי של 8 רכזות/ים, עבודה מול שותפים מקומיים וארציים וניהול תקציב, תוכן ותפעול של כלל התכנית מול מחלקות מטה הארגון.

 

תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על ניהול התכנית ברמה הארצית.
  • אחריות על ביצוע תכנית העבודה ועל עמידה ביעדים ובמדדי ההצלחה
  • קיום שותפויות מקצועיות ואסטרטגיות מול גורמים מהמגזר הציבורי, העסקי והחברתי ברמה הארצית והמקומית.
  • ניהול וליווי שוטף של צוות הרכזות והרכזים בישובי הפעילות.
  • אחריות על פיתוח וביצוע תכניות הדרכה והשתלמויות מקצועיות לצוות הרכזים הישוביים.

 

דרישות:

  • תואר ראשון בתחום רלוונטי- חובה, ניסיון מוכח בניהול תכנית וצוותי עבודה של שנתיים לפחות.
  • ניסיון בהדרכה (סופרוויז’ן), ובהכשרה של צוות עובדים
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת שינויים
  • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • מיומנויות ניהוליות וארגוניות מעולות ועבודה שיטתית ומוקפדת
  • ניסיון בעבודה עם רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה- יתרון
  • היכרות עם תחום קידום תעסוקה – יתרון

 

מסגרת התפקיד:

  • היקף המשרה: 100%.
  • התפקיד כרוך בנסיעות ברחבי הארץ.
  • תחילת עבודה: מיידי
  • נכונות לגמישות בשעות עבודה

קורות חיים יש לשלוח עד 10/11/19 לדוא”ל nurit@be-atzmi.org.il

רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

רכז/ת גיוס למחלקת משאבי אנוש

מספר משרה - 121

פרטי המשרה

תיאור התפקיד: 

  • הבניית תהליך גיוס אופטימלי בהתאם לצרכי הארגון
  • כתיבת תהליך גיוס בשיתוף מנהלים מגייסים בארגון והטמעתו
  • ניהול תהליך הגיוס מתחילתו ועד לקליטת העובד לארגון – פרסום וסינון קו”ח, ראיונות טלפוניים ופרונטליים, החתמה על חוזים , ליווי העובד וחפיפה לארגון
  • מעורבות בתהליכי HR ומתן מענה לצרכי המחלקה
  • מתן מענה לעובדים
  • עבודה מול מנהלים בארגון

כישורים נדרשים

  • תואר אקדמאי רלוונטי
  • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בתחום הגיוס- חובה
  • ניסיון בניהול והטמעת תהליכי מש”א, עבודה מול מנהלים, חשיבה ויצירתיות-חובה.
  • כושר לוגיסטיקה וארגון
  • יחסי אנוש מצוינים
  • תפיסה מהירה ויכולת למידה
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
  • שליטה בתוכנות אופיס-ברמה טובה מאד
  • הזדהות עם מטרות הארגון והתכנית

כפיפות:

למנהלת מח’ משאבי אנוש

היקף המשרה – 100%

העבודה מתבצעת במטה העמותה בדרום ת”א
קורות חיים ניתן לשלוח למייל : cv@be-atzmi.org.il  בציון מספר משרה: 121

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

דרוש/ה מנהל/ת לתכנית תעסוקה לרווחה-החלפה לחל"ד

מספר משרה - 122

פרטי המשרה

אנחנו מחפשים את מי שתצטרף/יצטרף לתכנית ארצית לשיקום משפחות באמצעות תעסוקה.

 תיאור התפקיד:

  • ניהול הצוות המוביל את התכנית של 3 מנהלות מחוז
  • פיתוח הצוות, קיום הדרכות והכשרות
  • אחריות על פעילות התכנית בהיקף ארצי
  • ניהול ממשקים ושותפויות פנים וחוץ ארגוניות
  • יישום וביצוע תכנית עבודה שנתית

כישורים נדרשים

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית – חובה. עדיפות לבעלי תואר שני
  • היכרות וניסיון בתחום התעסוקה – הכרחי
  • ניסיון ניהולי, כישורי ניהול ובשלות מקצועית – הכרחי

 

עוד קצת על התפקיד

היקף המשרה – 100%

צורך בניידות, ייתכנו נסיעות במסגרת התפקיד

העבודה במשרדי הארגון בתל אביב

תחילת העסקה: דצמבר 2019

קו”ח מעודכנים יש לשלוח לדוא”ל Gitit.sag@be-atzmi.org.il

נא לציין בנושא המייל: קו”ח מנהל/ת תכנית

 

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

דרושה עו"סית לתכנית ארצית לשיקום נשים יוצאות מקלטים וילדיהן

מספר משרה - 431

פרטי המשרה

אנחנו מחפשים את מי שתצטרף לתכנית ארצית לשיקום נשים יוצאות מקלטים וילדיהן..

 תיאור התפקיד:

  • ליווי שיקומי של נשים יוצאות מקלטים וילדיהן, בביתם ובקהילה בה בחרו לפתוח את הדף החדש בחייהן
  • ליווי תהליכי להשתלבות בעבודה והתקדמות תעסוקתית
  • סיוע בהתארגנות, מיצוי זכויות ותיווך לשירותים בקהילה
  • יצירת שותפויות ואיגום משאבים לקידום משתתפות התכנית וילדיהן

כישורים נדרשים

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים (חובה)
  • ניסיון מקצועי בליווי ושיקום נשים נפגעות אלימות/ שיקום תעסוקתי/ קידום מיצוי זכויות של אוכלוסיות מודרות
  • מוכנות ויכולת ניידות
  • חיבור למטרות התכנית ומחויבות לקידומן

 

עוד קצת על התפקיד

התפקיד כולל קבלת הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי .

העבודה במשרה מלאה. העסקה בהתאם לתנאי צו הרחבה.

משרות פתוחות כרגע:

אזור חיפה- עו”ס, עדיפות לדוברת השפה הערבית- לאיוש מיידי

אזור הדרום- עו”ס- תחילת העסקה ב1.11.19

יש לשלוח קורות חיים לכתובת: hr.beatzmi@gmail.com, בציון מספר משרה: 431

עד לתאריך 1.10.19

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

למרכזי "ריאן" הפועלים לקידום תעסוקה, בחברה הערבית והבדואית:

רכז/ת קשרי מעסיקים

מספר משרה - 103

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’, ארגון חברתי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים, על ידי קידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות, דרוש/ה רכז/ת קשרי מעסיקים למרכזי “ריאן”, הפועלים לקידום תעסוקה, בחברה הערבית והבדואית.

תיאור התפקיד

  • מיפוי ואיתור מעסיקים לשילוב משתתפים בעבודה.
  • ניהול קשר שוטף עם מעסיקים פוטנציאליים ומעסיקים בפועל.
  • ניתוח תפקיד למשרות מוצעות, הכולל לימוד המשרה ותיאור מפורט שלה לשם התאמה בין המשרה למשתתף.
  • שיווק כלי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים למעסיקים, ייזום הכשרות פנים מפעליות, וסיוע בשימוש בכלים אלו, יחד עם מנהל תחום הכשרות מקצועיות.
  • ארגון ירידי תעסוקה , פורומים אזוריים ופרויקטי אחריות תאגידית
  • ניהול ועדכון שוטף של מאגר מעסיקים ומשרות.

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי ראשון / הנדסאי /טכנאי מוסמך
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה מול מעסיקים הכולל: קיום קשר עם מעסיקים, גיוסם וניהול תהליך הליווי.
  • הכרות ברמה גבוהה עם office.
  • ערבית ברמת שפת אם.
  • כושר ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
  • יכולות רתימה
  • יצירתיות.
  • נחישות ודבקות במשימה.
  • יכולת עמידה מול קהל

דגשים

כפיפות למנהלת קשרי מעסיקים

היקף המשרה 100%

נכונות לנסיעות מרובות לאזור באר שבע ,ואדי עארה והמשולש ומטה הארגון בתל אביב

תחילת העסקה מידית

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 103

נא לציין ציפיות שכר

---------------

רכזי/ות פרט

מספר משרה - 110

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’, ארגון חברתי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים, על ידי קידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות, דרושים/ות רכזי/ות פרט

תיאור התפקיד

  • חשיפת משתתפים לתכנית
  • מתן מידע וסיוע למשתתף מול גורמים ממשלתיים , בעיקר בהקשר של מיצוי זכויות
  • ביצוע אינטייק, בניית תכנית אישית וליווי כל משתתף
  • הכנת משתתפים לראיונות עבודה, והשמתם בעבודה התואמת את יכולותיהם ורצונותיהם
  • תיאום וניהול קשר עם הגורמים השונים אליהם מופנים משתתפים במסגרת יישום התכנית
  • ליווי משתתפים לאחר השמה
  • השתתפות בישיבות צוות, ובמשימות המרכז הכלליות
  • עבודת ממשקים עם מנהלי המרכזים ועובדות סוציאליות קהילתיות

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי ראשון / תעודת הנדסאי/טכנאי מוסמך
  • ניסיון של שנתיים לפחות בשילוב אנשים בשוק העבודה בחברה הערבית/הבדואית בדרום
  • הכרות ברמה גבוהה עם office
  • ערבית ברמת שפת אם
  • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת
  • כושר ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
  • שירותיות
  • נחישות ודבקות במשימה

דגשים

כפיפות למנהל/ת מרכז

העבודה באזור באר שבע / המשולש

היקף המשרה 100%

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 110

נא לציין ציפיות שכר

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה

---------------

רכז/ת תפעול ואחזקה

מספר משרה - 101

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’, ארגון חברתי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים, על ידי קידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות, דרוש/ה רכז/ת תפעול ואחזקה למרכזי “ריאן”, הפועלים לקידום תעסוקה, בחברה הערבית והבדואית.

 תיאור התפקיד

  • אחריות כוללת על תפעול 9 מרכזי תעסוקה ומטה התוכנית באזור הדרום, וואדי ערה והמשולש
  • אחריות על איתור וניהול קשר שוטף עם ספקים-כגון מבנים, ניקיון, מערכות מחשוב, ציוד
  • ניהול הקשר מול הרשויות המקומיות ומתן מענה שוטף לפניותיהם
  • אחריות על איתור, סגירת חוזים וטיפול שוטף במרכזים
  • עריכת נספחים והסכמים תפעוליים בהתאם לצרכים
  • פיתוח שיטות עבודה יעילות מומלצות לתפעול המרכזים תוך עמידה במסגרת התקציבית
  • פיתוח תהליכים ונהלי תפעול תומכים

דרישות התפקיד

  • תואר רלוונטי
  • ניסיון מעשי בניהול פרויקטים ואחזקת מבנים בארגון
  • ניסיון במעקב ובקרה על תקציב
  • יכולת ניהול מו”מ
  • תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית טובה
  • שליטה בתוכנות office
  • נכונות לנסיעות מרובות
  • ניידות ובעלות על רכב פרטי- חובה
  • שליטה בשפה ערבית – יתרון

דגשים-

כפיפות למנהלת התוכנית

היקף המשרה-100%

מטה התוכנית ממוקם בוואדי ערה

תחילת העסקה מיידית

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 101 

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה

---------------

רכז/ת הדרכה

מספר משרה - 102

פרטי המשרה

לארגון ‘בעצמי’, ארגון חברתי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים, על ידי קידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות, דרושים/ות רכז/ת הדרכה למרכזי “ריאן”, הפועלים לקידום תעסוקה, בחברה הערבית והבדואית.

תיאור התפקיד

  • אחריות על יישום המתודולוגיה המקצועית לטיפול קבוצתי ופרטני במשתתפי התכנית.
  • תכנון, פיתוח ואחריות על תוכנית ההכשרה השנתית לבעלי התפקידים במרחב.
  • ליווי והנחיה של רכזי הפרט במרכזים.
  • פיתוח וניהול הידע המקצועי בתוכנית.
  • תפעול וניהול שוטף של מערך הקורסים והסדנאות ושל ספקי שירות בתחום ההנחיה, הוראה והדרכה (פנימיים וחיצוניים).
  • בחינה מתמדת של אפקטיביות ההדרכות וההכשרות, עדכונם ושיפורם לאורך תקופת פעילות המרכזים והתאמתם למשתתפי התכנית.

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי ראשון בתחום רלוונטי – חובה.
  • תעודת הסמכה בהנחית קבוצות – חובה.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בביצוע הדרכות – חובה.
  • ניסיון בכתיבה ופיתוח חומרי תוכן מקצועיים – חובה.
  • הכרות עם שוק התעסוקה – חובה.
  • כושר ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות כולל ממשקי עבודה מרובים.
  • הכרות ברמה גבוהה עם תוכנות office.
  • ערבית ברמת שפת-אם.

דגשים

  • היקף המשרה 100%.
  • העבודה באזור הדרום / המשולש.
  • נדרשת ניידות גבוהה בין המרכזים.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 102

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה.

---------------

מנהל/ת אשכול חברה בדואית

מספר משרה - 130

פרטי המשרה

ל’בעצמי’, ארגון חברתי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים, על ידי קידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות, דרוש/ה מנהל/ת אשכול חברה בדואית למרכזי “ריאן”, הפועלים לקידום תעסוקה, בחברה הערבית והבדואית.

תיאור התפקיד

  • ניהול מקצועי והנחיה של 5 מנהלי מרכזים העובדים עם האוכלוסייה הבדואית
  • הובלה והטמעת תהליכי עבודה בתשתיות תעסוקה
  • בניית תכנית עבודה שנתית למרכזים המשרתים את האוכלוסייה הבדואית בנגב
  • מעקב ובקרה אחר עמידה ביעדים ויישום מודל העבודה
  • פיתוח שותפויות עם רשויות מקומיות ושותפים רלוונטיים ביישובים במרחב הפעילות
  • אחריות על ניהול תקציב וטיפול בהוצאות
  • ריכוז ועדות ההיגוי של המרכזים

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי ראשון-חובה
  • ניסיון של שנתיים לפחות בפעילות העוסקת באספקת שירותים בתחום חברתי, כלכלי או משפטי עבור האוכלוסייה הבדואית בדרום. ניסיון זה עשוי להיות בעולמות התוכן הקשורים לתעסוקה, תרבות, חינוך, רווחה, מעורבות קהילתית או פיתוח כלכלי חברתי –חובה
  • יכולת תכנון ויישום של תוכניות עבודה
  • יכולת עבודה עצמאית, יוזמה וניהול
  • יכולת הובלה וניהול של מהלכים מורכבים ושותפויות
  • יחסי אנוש מצוינים
  • אוריינטציה טכנולוגית
  • עברית וערבית ברמת שפת אם.

דגשים

כפיפות למנהלת התכנית

היקף המשרה 100%

מיקום המשרה ברהט- במטה מרחב דרום

נכונות לנסיעות למטה הארגון בתל אביב ומטה התוכנית באום אל פאחם

תאריך אחרון להגשת מועמדות- 26/09/2019

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

קורות חיים יש לשלוח למייל cvr@be-atzmi.org.il בציון משרה מס’ 130

מתנצלים מראש, רק פניות מתאימות תענינה

---------------

נא לשלוח קורות חיים, בציון התפקיד ומספר משרה ל: cv@be-atzmi.org.il.

במידה ובמודעה ספציפית מצוינת כתובת אחרת למשלוח, יש לשלוח אליה.