לעבוד ב'בעצמי'

בעצמי הנו ארגון חברתי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים על ידי שילוב וקידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות ומעוטות-הזדמנויות. כארגון העוסק בקידום תעסוקה, אנו מודעים לחשיבות של עבודה בסביבה תומכת ומאתגרת, ומשקיעים רבות בכדי שעובדינו ייהנו מאווירה נעימה, תוך ביטוי אישי ועבודה צוות. בעצמי הנו ארגון השם דגש על הפיתוח המקצועי של עובדיו, הזוכים להכשרות רבות במסגרת תפקידם, וכן למפגשי צוות והעשרה משותפת.

בארגון כ-140 עובדים קבועים, כ-70 בנות שירות לאומי וכ-50 מתנדבים. מרבית העובדים נמצאים בתכניות “שטח” שונות ברחבי הארץ. בנוסף, קיים מטה בתל אביב, ובו צוות עובדי מטה בתחומי כספים, מנהל, משאבי אנוש, פיתוח ידע ועוד.

ארגון ‘בעצמי’ הינו זוכה “אות מידות לאפקטיביות”, כעמותה האפקטיבית ביותר לשנת 2017.

אנו מגייסים לאורך השנה עובדים למגוון משרות בארגון. אם אתם מתחברים לעשייה ולערכים שלנו, ועונים על דרישות המשרה המתפרסמת, נשמח להכיר!

משרות פתוחות

מנהל/ת תכנית ארצית לשיקום נשים יוצאות מקלטים

פרטי המשרה

התפקיד כולל:

  1. ניהול, הכשרה והדרכה של צוות מקצועי רחב
  2. הובלת התכנית לעמידה ביעדי תכנית העבודה ובמדדי ההצלחה
  3. התוויה ופיתוח מקצועי של תכנית ייחודית ופורצת דרך
  4. עבודה מרובת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
  5. יצירה ומינוף של שותפויות מקצועיות בשדה ההתערבות

דרישות התפקיד:

  1. עו”ס/ית רשומ/ה בפנקס העובדים הסוציאליים, העדפה לבעל/ת תואר שני
  2. ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים (5 עובדים ומעלה) – חובה
  3. בעל/ת ניסיון מקצועי מוכח בתחום אלימות במשפחה/קידום תעסוקתי/קידום מיצוי זכויות של אוכלוסיות מודרות
  4. חיבור למטרות התכנית ומחויבות לקידומן

העבודה תתקיים במשרדי הארגון בתל אביב, אך תידרש ניידות גבוהה בכל רחבי הארץ.

התפקיד כולל קבלת הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי בארגון חברתי בעל ניסיון רב בפיתוח ובהפעלת תכניות.

העבודה במשרה מלאה.

תחילת עבודה מיידית.

יש לשלוח קורות חיים לכתובת: hr.beatzmi@gmail.com בציון מספר משרה: 231

עד לתאריך 13.6.19.

רק פניות מתאימות תיעננה.

---------------

מנהל/ת משרד

פרטי המשרה

תיאור התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד לרבות מתן סיוע ותמיכה אדמיניסטרטיביים למנכ”לית הארגון וחברות הנהלה, לצד שירותים רוחביים לצרכים המנהלתיים השונים של הארגון.

במסגרת התפקיד:

  • ניהול יומן ארגוני ולו”ז מנכ”ל
  • מענה טלפוני ומיילי, ניתוב וטיפול בפניות.
  • התנהלות מול עובדי הארגון וגופים חיצוניים, כולל רכש וספקי שירות
  • אחריות על המערך המחשוב של העמותה (תפעול תקלות, הזמנת מחשבים, ניהול שרת וכיו”ב)
  • ניהול קשר אדמיניסטרטיבי עם ועד מנהל וועדות משנה.
  • הובלה/השתתפות בפרויקטים ארגוניים.
  • אחריות כוללת על נראות, תפעול ותחזוקה שוטפת של משרדי הארגון.
  • אחריות על האווירה והשמחה J

דרישות:

  • אהבת אדם, חיוביות J
  • תואר ראשון בתחום מדעי החברה – יתרון.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה.
  • ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת (אינטרנט, אופיס, גוגל) – חובה
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ  – ניהול זמן, תיעדוף ותקתקנות
  • יכולת ארגון, סדר ודיוק
  • ייצוגיות.

היקף משרה: 100% משרה

  • העבודה היא משרדי הארגון בתל אביב.
  • תחילת עבודה: מיידית
  • יש לשלוח קורות חיים

לדוא”ל cv@be-atzmi.org.il בציון מספר משרה: 107.

 

  • רק פניות מתאימות תענינה.
---------------

נא לשלוח קורות חיים, בציון התפקיד ומספר משרה (כשיש) ל: cv@be-atzmi.org.il.

במידה ובמודעה ספציפית מצוינת כתובת אחרת למשלוח, יש לשלוח אליה.