דף חדש בקהילה

"דף חדש בקהילה" מסייעת לנשים נפגעות אלימות לפתוח דף חדש של חיים עצמאיים במסגרת תוכנית שיקומית- תעסוקתית.
התכנית מיועדת לנשים שעזבו מערכת יחסים פוגעת, ומסיבות שונות לא יצאו למקלט ומטופלות במרכזים למניעה וטיפול באלימות במשפחה.

"דף חדש בקהילה" מאפשרת לנשים אלה לשקם את חייהן, מעניקה להם ליווי אישי תומך של עובדת סוציאלית ומלוות משפחות, הכולל שילוב וקידום בתעסוקה, סיוע במיצוי זכויותיהן, בחיבור למקורות תמיכה קהילתיים, ובהעצמה אישית.

התוכנית שהתחילה כפיילוט ב10/21 בתמיכת קרן שוסטרמן, אומצה על ידי משרד הרווחה והביטחון החברתי, הורחבה, וכיום נותנת מענה ל-150 משתתפות מרחבי הארץ.

"התרחבות תכנית 'דף חדש' היא בשורה משמחת ומרגשת עבור נשים רבות שעזבו מערכת יחסים פוגעת ונשארו בקהילה. האפשרות לסייע, ללוות ולתמוך בהן בשלב המשמעותי של פתיחת דף חדש בחייהן בעזרת הרחבת סלי המשאבים של הנשים, ולהיות עבורן כתובת לצרכים הרבים שעולים, מעניקה תקווה והזדמנות להסתגלות רכה יותר בבניית החיים העצמאיים של הנשים וילדיהן", מנהלת התוכנית עינת סגל.

"פתאום שמתי לב שאני עוברת דיונים קשים והשפלות והאלימות מרחוק ממשיכה ואני לא מתפרקת.  ואז שמתי לב שככל שאני יותר נפגשת עם העו"סית, ואני חולמת חלומות ומטרות אז יש משהו בתוכי שלא מתעסק רק בכל האיכס והבלגן והתוהו ובוהו. פתאום לזכור שיש לי כוחות יכולות וכישורים נתן לי כוח בלי ששמתי לב. משהו בתוכי בפנים עמוק התחיל לחלום להתעסק במשהו של העתיד. מבנאדם מת לבנאדם שמתחיל לחיות ולחלום" 

לפרטים ויצירת קשר: דף חדש- daf-hadash@be-atzmi.org.il

 

רוצים לדבר איתנו?

השאירו פרטים וניצור קשר ממש בקרוב